sâmbătă, 30 ianuarie 2010

30

Trupul meu e principiu. Nu exista ca atare. E trezit pe alocuri. Devine palpabil existential. E inchisoarea spiritului.
Trumul e limita impusa. E manifestare spirituala inlantuita. E lipsa. Lipsa principiului. Contradictie cu rationalul. Acumuleaza si deborbeaza concomitent suflet. Nu e continuarea vidului interior. E granita dintre realitate si iluzie. Dintre material si nimic.
Trupul e plinatatea irealitatii mintii. E veriga lipsa dintre realitatea palpabila si realitatea elaborata. E materie inerta.
Trupul meu e legatura dintre mine si tine. Din tine nu exista nimic spiritual. Nu mi-ai depasit granita trupului. Nu iti iubesc sufletul. Nu iti cunosc imaterialul. Esti esenta palpabila. Gand materializat.Dorinta concretizata.
Trupurile ne leaga. Sau ne neaga.
Trupul meu e iubirea de tine. Existi in trup. Cicatrice. Reminscenta pe epiderma. Fior.
Te iubesc egoist.
***


Sunt o continua lupta principiala. Sunt fluctuanta si contradictorie. Sunt impresionabila. Ma hranesc cu metafore. Cu senzational. Cu simturi.
Sunt discrepanta izbitoare. Nu reusesc sa imi concretizez sufletul. Sa imi proiectez trairile in realitate. Ma gasesc in permanenta intre dorinta de a-mi implini prioritatile existentiale si izbirea de realitate.
Dorinta de integrare in realitate e drog. E dependenta. E senzatie temporara de implinire. E refulare.
Constientizez lipsa idealului realitatii. A fi parte integranta a realitatii este plafonare. Integritatea este antagonica integrarii. Nu este legata de societate. E statornicia spiritului.
Idealizez realitatea. Cobor standardele. Ma depreciez consecvent. Imi spun ca idealul nu exista.

***

Ma implinesc in raport cu tine.
***

Imi alearga prin minte un zambet. Al tau. Un ranjet. Ma obsedeaza o imagine. Imaginea ta. Blonda. Rotunda. Transfigurata. E fixatie mentala. Ma obsedeaza proiectarea ta. Relevanta ei. Ma sperie puhoiul tau de semnificatii. Esti inspaimantator.
Zambetul te caracterizeaza. E fals. Iti micsoreaza ochii. Iti tine obrajii in tensiune. Iti deformeaza colturile buzelor. Iti curge sange.
Zambetul tau e sadic. Te doare zambetul. E integrare esuata. E incercare disperata de evadare din tine. E doar consolare cu realitatea. Nu e apartenenta efectiva. E fals existential.
Ma obsedeaza durerea din zambetul tau. E negare de tine. Te torturezi zambind. Ma copleseste atata durere.
Nu imi pot scoate din minte imaginea ta ranjind. Ma marcheaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu