sâmbătă, 2 ianuarie 2010

2010

S-a terminat iluzia. Revenim la realitate. Si e deprimant. Si e singuratate. La fel, egal, fara perspective. Adun forte risipite intre doua visari. Sper sa continui, sper sa nu obosesc. Sper sa pot. Fac eforturi sa nu ma prabusesc la fiecare urmator pas. Ma mint ca am un ideal de atins, ca merita sa lupt, ca va fi bine in final. Ca sunt la inceput si mai am multe de trait. Savurez amarul inceputului... La multi ani!

Un comentariu:

  1. Bună ziua, am venit aici pentru a răspândi această veste bună întregii lumi cu privire la modul în care i-am recuperat pe fostul meu iubit. Am fost nebun când dragostea mea mi-a lăsat o altă femeie luna trecută. Dar când mă întâlnesc cu un prieten, Dr. Otutu marele mesager la oracolul pe care îl slujește, mi-am relatat problema la dr. Otutu despre cum mi-a lăsat fostul meu soț și, de asemenea, cum am avut nevoie pentru a obține un loc de muncă într-o companie foarte mare. El mi-a spus doar că am ajuns la locul potrivit dacă îmi voi aduce dorința inimii fără nici un efect secundar. Mi-a spus ce trebuia să fac, după ce a fost făcut, în următoarele 48 de ore, Soțul meu a sunat Mă la telefon și spuneam că îmi pare rău că m-ai trăit până acum și, de asemenea, în următoarea săptămână după ce soțul meu sa întors acasă, am fost chemat la un interviu în compania mea dorită dacă trebuia să lucrez ca manager .. Sunt atât de fericit Și copleșit că trebuie să spun asta întregii lumi să contacteze dr. Otutu la următoarea adresă de e-mail și să obțină toate problemele tale rezolvate .. Nici o problemă nu este prea mare pentru el să rezolve .. Contactați-l acum prin e-mailul său drotutuhealinghome @ hotmail. Com.or adauga-l pe hissapp ce +2349051417394 va promit ca toate problemele tale vor fi rezolvate

    RăspundețiȘtergere