miercuri, 6 ianuarie 2010

...din mine

Ma trezesc zambind... sau suspinand. Traind melancolii... sau razand in hohote. Ma pierd in amalgamul de sentimente ce ma alcatuiesc. Cateodata obosesc sa ma inteleg. Sau sa imi urmaresc sirul gandurilor. Sa alerg in ritmul lor alert. Atunci ma abandonez complet, imi pierd controlul asupra sinelui, incetez sa mai lupt cu factori interni sau sa incerc sa previn implozia. Devin vulnerabila, capricioasa, capabila de gesturi inexplicabile, de decizii impulsive. Traiesc sensibilitati acute. Imi traiesc dramele sentimentale, ascunse in praf de suflet. Iubesc nebuneste. Si cateodata, mi-e dor de nebuniile mele... Mi-e dor sa gresesc si sa fiu blamata. Ma pierd si ma regasesc constant, ma am si ma caut. Imi simt zbuciumarile fara raspunsuri.
Ma trezesc zambind...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu