vineri, 12 februarie 2010

Fall


Iubire, am cazut din tine;
m-ai extirpat ca pe-o tumoare maligna;
m-ai inlaturat
cand fixandu-ma de trupu-ti gazda
renasteam, hranindu-ma
din seva vietii tale.

imi cureau prin vene
saruturi primitive
rani animalice
dorinte pacatoase,
cand iubire,
m-ai smuls din radacina.
m-am detasat fortat de tine.

iubire, am cazut.
mi-a amortizat caderea,
doar o balta de sange.

Nimic nu imi este mai greu de suportat decat frigul asociat cu umezeala.Imi paralizeaza orice reminescenta de ratiune. Furia imi izbeste sufletul; ecou al stropilor mari si concentrati de ploaie care mi se adancesc pe epiderma;fara mila. Imi tremura fortele din temelii.Sunt anesteziata de realitatea mea.
Mi-e frig si nu ma gandesc la nimic.Vreau doar o imbratisare calda.Atat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu