sâmbătă, 24 aprilie 2010

24

E oribil sa nu sti ce sa faci...sunt total intoarsa pe dos. Nu e rau pentru mine. E doar rau pentru tine, foarte rau si simt asta. Si ma frustreaza ca nu pot sa fac nimic sa te ajut. Dar absolut nimic. In primul rand pentru ca nu stiu, nu am habar prin ce treci. Si e grav. Si in al doilea rand, cum ai intuit si tu, pentru ca ai decis sa nu imi zici nimic, desi aveai atata nevoie, nu as putea sa contribui cu nimic la vreo salvare miraculoasa. Mi-e mila, mi-e atat de mila de tine... si ma enerveaza sentimentul asta de neputinta. Eu sunt doar mica si fara putere, eu te iubesc altfel, acum...nu te mai vreau pentru mine, am renuntat sa lupt, si nu te mai vreau pentru ca oricum , nu as putea sa imi fac mie asta in primul rand, tu ai dreptate, ai avut mereu dreptate cand ai spus ca esti un nenorocit... nu esti un om rau, stiu asta, altfel nu te-as iubi, dar ai luat mereu decizii gresite, ai lasat lucrurile sa iti scape din maini, ai avut putere de decizie dar te-ai detasat de viata ta, ti-a fost lene...acum suporti consecintele si esti constient de asta, doar ca in continuare ti-e lene sa faci ceva pentru tine si te afunzi pe zi ce trece...nu o sa iti revi, pentru ca nu vrei, pentru ca esti prea pasiv, pentru ca nu te pretuiesti... Nici macar nu pot sa te incurajez, nu pot sa iti zic ca va fi bine, pentru ca nu va fi, pentru tine nu se poate bine atata timp cat iti faci rau singur, mereu... tu ai zis-o, fiecare primeste ce merita, si tu nu poti sa primesti ceva pentru care nu lupti, ceva ce nu vei pretui pentru ca nu esti suficient de motivat... Ma doare atat de tare atitudinea ta fata de tine, mi-as dori sa te poti schimba, nu pentru mine, pentru ca nu mai exista "noi", acum suntem doar un "tu" si un "eu" fara nicio legatura, nu ne vom determina niciodata existenta unul altuia, dar mi-as dori atat de mult ca intr-o zi sa ma suni, dimineata la 5, cum o faci mereu cand esti singur si nu ai la cine sa apelezi, cand simti ca nimeni altcineva nu te-ar asculta, dar nu beat, nu repetand ca esti un alcoolic si un om de nimic, sa imi zici ca esti bine, ca esti fericit, ca ai reusit sa iti realizezi idealurile, ca ai o familie asa cum ti-ai dorit si sa pot sa zambesc si sa ma bucur pentru tine... poate asa, o sa ne putem intalni peste 5-10 ani si eu sa fiu grasa si cu fundul mare, cum ai zis, si sa radem impreuna de momentele astea. Poate atunci, o sa poti sa imi povestesti prin tot ce ai trecut fara sa iti fie frica, fara sa te simti incoltit si fara iesire. Iti doresc din suflet numai bine... pentru ca acum simt doar o mila, o mila imensa pentru tine, simt o iubire pasiva care da, ar putea sa fie aici 20 de ani sau o viata intreaga... Pentru ca iubirea e mai ales neegoista dragul meu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu