sâmbătă, 6 martie 2010

I wanna go home

Azi am realizat cat te iubesc de iremediabil. Nu te iubesc pentru ca as avea motive sau pentru calitati exceptionale. Te iubesc fara explicatie si fara logica. Pur si simplu. Fara sa pot controla. E coplesitor. Si faptul ca stiu ca niciodata nu vom fii impreuna ma face sa te iubesc mai mult. Mi-as dori sa am o viata numai a mea la dispozitie. Sa am o viata in care sa ma odihnesc. Cu genunchii stransi si barbia in piept. Si ochii larg deschisi. Sa te privesc la nesfarsit. Sa imi lipesc pupilele de imaginea ta. Sa mi se prabuseasca privirea sub greutatea ta. Dar sa refuz sa o ridic. Sa ma doara conturul sufletului tau pe pleoape. Sa imi picuri printre gene si sa te adun la nesfarsit. Sa am obraji calzi cu tine. Sa fii o realitate sferica in care sa ma ascund.

Am o forma de ceara
galbena si alunecoasa
sub o raza de soare.
Am o silueta picuranda
conturata cu stropi de lumina.
Am un demon alb
intr-o ploaie de stele.
Am o trinitate
de iluzii
si un suflet inchisoare
din care evadeaza mereu.

Am un gol.

2 comentarii: