miercuri, 9 martie 2011

pot sa te iubesc si sa te urasc din tot sufletul meu in acelasi timp. sa te vreau si sa te dispretuiesc. simt furie si multe resentimente. simt ca as vrea sa te strang atat de tare incat sufletul sa iti crape in fata mea. sa te distrug. sa imi provoci mila.
cu cat mai mult rau ti-as face, cu atat m-ar durea mai tare. as vrea sa te doara ca sa ma doara pe mine.
realizez cata rautate inca striga din mine. pentru ca da, as fii capabila sa iti fac rau. unui suflet atat de bolnav. in egoismul meu, as putea sa ma bucur ca iti e rau. si mi s-ar sfarsi picatura cu picatura viata. ma urasc pentru ca sunt atat de nedreapta cu tine incat imi doresc sa fii instrumentul care sa imi dovedeasca mie ca inca mai simt ceva. ca inca nu am murit.
dragostea e infinit de egoista. altfel nu si-ar gasi loc rabufnirile mele de orgoliu.
vreau sa cred ca totusi, vreau sa iti fie bine pentru tine, nu pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu