miercuri, 30 martie 2011

privesc cum te ridici si pleci. cum imi intorci spatele. unul imens si rece. ma vad pe mine in urma ta.mica, ghemuita, aproape inexistenta. aproape ca ma confund cu podeaua. si de jur imprejurul meu e multa multa tacere.
de fiecare data cand imi revin din betia de tine, ma gasesc singura. si anxioasa. cautand cu ochi disperati de jur imprejur ceva de care sa ma agat.
tu nu crezi. tu nu ma crezi. poate sunt copilarii. poate sunt exagerata. poate ca sunt lucruri mai importante in viata decat o iubire neimpartasita. poate e stupid.

mi s-a intiparit pe pupila imaginea ta plecand. mi s-a intiparit pe suflet singuratatea. singuratatea de tine.
uneori sunt fericita.uneori sunt oameni care ma iubesc neconditionat. uneori cred ca o sa fiu bine.
de cele mai multe ori, insa, te caut.doar pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu