marți, 29 martie 2011

nu stiu cum pot sa suport toata durerea asta si inca sa traiesc. si inca sa trebuiasca sa imi continui viata. si inca sa privesc in viitor cu speranta. si sa am atatea obiective. sunt stoarsa de putere...
ma darama realitatea care imi sta in fata. e nemilos timpul ca nu se opreste putin. nu pot sa descriu cat te dispretuiesc. cat te vreau de departe de viata mea. nu pot sa descriu cum ma doare. nu exista atatea cuvinte. prea multa durere. inca sunt ingrozita de cat de mult ai putut sa ma inseli. cu cat sadism ai supt suflare de viata din mine. poate sperai ca asa o sa iti refaci tu rezervele sufletesti.poate ca asa ai devenit tu mai puternic si capabil sa ma arunci.
te iubesc si te urasc cu toata forta. sper sa iti fii fost de ajutor. sa stiu ca zbuciumul meu nu a fost pentru nimic. macar unul din noi sa se fii vindecat.
cat despre mine, simt ca o sa fiu otrativa pentru totdeauna. de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu