vineri, 11 martie 2011

‎"Nothing you confess could make me love you less..."

and yes, baby, this is for you... please don't ask anymore. it hurts. everything's for you.

m-am saturat sa ma prefac. sa ascund mizeria in cuvinte. nu e corect. trebuie sa fie? de fapt, totul e subiectiv. adica nu mi se pare corect ca nu esti cu mine pentru ca eu am nevoie sa fii. in esenta, nu e nimic incorect.
nu e corect ca trebuie sa ma detasez pentru totdeauna si totdeauna e asa de mare.
nu e corect ca atunci cand fizic esti cel mai aproape esti de cele mai multe ori incredibil de departe de mine.
nu e corect ca iti raspund la provocari si ma entuziasmez. si ca tu "imi tai macaroana".ca si cum eu te-as fii provocat.
nu e corect ca nu ma opreste nimeni si nimic sa ma intorc la tine de fiecare data cand ai nevoie. ca nu e nimeni sa imi traga una cand alerg inconstienta spre tine.
nu e corect ca ma faci fericita. atat de putin. si atat de fericita incat nu rezist niciodata.
nu e corect ca esti unul din scopurile mele. sau prioritate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu