sâmbătă, 24 mai 2014

Senin

cautam cerul.
cautam cerul in sufletul meu.
cautam cerul cu mintea, in mine
cautam cerul inlauntru, cu ochii strans inchisi.
cautam cerul in intuneric fara stele.
cautam cerul cu capul in jos, privind spre pamant.
cautam cerul in urme de pasi lasate in noroi inca proaspat.
cautam cerul pe un drum laturalnic pe care ma purta amintirea,
desi  stiam ca cerul nu e nicaieri. caci strabatusem acelasi drum de-atatea ori.
cautam cerul privind la mine, infranta de drum.
cautam cerul prin ceata de lacrimi. fara sa am vizibilitate.
cautam cerul in oamenii de pe pamant.
cautam cerul in suflete zbuciumate.
cautam cerul in sunete disonante.
cautam cerul peste tot. cand era prea greu sa traiesc. cand imi era dor de albastru.
nu-l gaseam nicaieri.
pana-ntr-o zi, cand mi-am ridicat ochii. am tresarit, coplesita de atata senin.
gasisem cerul.
era sus.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu