duminică, 9 decembrie 2012

pentru lucrurile pe care nu le spun, desi le am in suflet... pentru momentele cand aleg sa imi revars uratul din suflet, asupra persoanei care merita cel mai putin de pe pamant. pentru momentele cand fac lucruri care stiu ca te intristeaza, dar aleg sa le fac, ignorand. pentru fiecare moment cand am vrut sa iti spun cat imi pare de rau, pentru ce sunt, pentru ca nu sunt suficient, sa merit dragostea ta, pentru momentele care am preferat sa imi cufund regretul singura, in lacrimi lase, in loc sa recunosc si sa ma ierti, cum faci de fiecare data. pentru toate imbratisarile pe care nu ti le-am oferit, desi sufletul meu se sufoca de dorita. pentru toate momentele in care mi-am ascuns durerea in brate straine, in loc sa ma ascund in singurele brate de pe pamant, capabile sa incalzeasca si sa aline. pentru toate momentele cand o sa mai gresesc, constient sau nu, stiind ca tu esti atat de buna sa ma ierti, oricand, oricum as fii. pentru ca nu sunt acum cu tine, sa iti spun ca nu o sa incetezi niciodata sa fii cea mai importanta persoana din viata mea. iarta-ma, de o mie de ori, iarta-ma mama scumpa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu