miercuri, 24 octombrie 2012

in tristete. in noapte. intr-un adio, repetat, masinal, pana la refuz. te regasesc, de cand ai plecat din mine. in fiecare blestemata de melodie pe care o fredonez involuntar. in fiecare citat despre iubire, bine, frumos care imi trece prin fata ochilor.
de cand cu tacerea din jurul nostru, ma bucur de ea cum m-as bucura de tine. e liniste din nou. e bine ca ai ramas tu, frumos, pentru mine. poti sa ma stergi, din fiecare colt de viata unde am reusit, in atat de putin timp,sa pasesc. poti sa blestemi momentul cand am intrat cu pasi profani. dar sa te stergi pe tine, din amintire, din tacere, din ganduri, toate ale mele, niciodata. fara sa am dreptul, impotriva vointei tale, ramai.
ma bucur de fiecare clipa de singuratate, ca doar in ea te regasesc. ma bucur, hoinarind fara directie. cu tine in gand, am descoperit voluptate in tristete. o savurez, ca o placere interzisa, de care dispun abuziv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu