duminică, 6 februarie 2011

am parfumul tau scrijelit pe piele. si pe camasa mea preferata. inca sunt sedata. unii ar zice ca perfectiunea e intangibila. eu cred ca perfectiunea e la orice pas. fiecare om are perfectiunea lui. si eu o am pe a mea. cuibarita in momentele mele interzise cu tine. poate ca nimeni in afara de mine nu ar numi dependenta asta, hranita pe ascuns, cu clipe obscure, condamnabile, perfectiune.dar doar eu stiu cum imi bate inima.doar eu stiu cum tresar. doar eu simt ca merita sa ma tarasc de pe o zi pe alta doar pentru putin din tine, compensatie. doar eu stiu ca toate cuvintele din lume nu pot sa redea atata fior. si chiar daca lumea s-ar darama in jurul meu, ar fii suficienta o imbratisare si multa tacere sa cred cu tarie amagirea ca totul o sa fie bine. candva. pentru ca imbratisarea ta e mai presus de orice perfectiune:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu