duminică, 18 decembrie 2016

Iubesc marea-elogiu

Iubesc marea. O iubesc pentru că e frumoasă și când e agitată fără motiv, spre deosebire de om. Iubesc marea, pentru că mă liniștește chiar și atunci când e furioasă. Iubesc marea pentru că știe când să îmi vorbească și când să tacă. Iubesc marea pentru că mă îmbrățișează fără motiv. Iubesc marea pentru că nu mă întreabă. Iubesc marea pentru că îmi oferă toate răspunsurile tăcând. Iubesc marea iarna și vara, iubesc marea când e frig sau cald. Iubesc marea pentru că ma vindecă și mă spală. Iubesc marea, pentru că e suficient de cuprinzătoare cât să îmi scufunde sufletul. Iubesc marea în prezență și în absență. Atunci când nu este, iubesc dorul de mare. Iubesc marea fără să știu exact de ce. Doar o iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu