luni, 17 noiembrie 2014

Destin

nu imi e frica. nu imi mai este.
nici sa te pierd, nici sa te am.
nici sa te privesc, nici sa iti simt lipsa.
nici de tacere, nici de cuvinte multe, de prisos.

nu imi e frica de distanta ce omoara.
nu imi e frica, caci am suflet calator.

nu imi e frica de intuneric. cum ar putea sa-mi fie?
cand doar in intuneric te gasesc, cel mai ades.
cand doar intunericul , martor-mut,
ma invata cum sa nu uit sa te iubesc.

nu imi e frica de viata. nici daca mi te da, 
nici daca ma condamna sa traiesc fara tine.

nu mai stiu ce e frica, de cand iubirea ta a devenit destin.

caci acum stiu ca nici prezenta si nici lipsa,
nici tacerea, nici amalgamul de cuvinte ce se doresc imperios rostite,
nici intunericul, nici departarea,
nu o sa mi te poata lua vreodata.
chiar daca, intr-o buna zi, tot ce va fi ramas din noi-doua suflete, instrainate,
in intuneric, fara identitate.
nu vom inceta niciodata sa fim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu