joi, 14 august 2014

de mare

m-am trezit cu mare pe gene
mare pe pleoape
mare pe obraji.
m-am trezit cu mare printre suvite de par
si mare suspendata pe buricele degetelor.

m-a trezit, marea-nvolburata
lovindu-mi agitata fiecare por. incerca sa imi intre in suflet.
dar sufletul mi-e mare de mult timp.

mi-a asternut marea covor de valuri
si cu ea la picioare, m-am simtit stapana. stapana marii. stapana lumii.
stapana stapanita.

m-am trezit cu marea, asternand peste mine
 in straturi, valuri-valuri.
am vrut sa scap dar oricat m-as fi curatat
mai ramanea un strat de mare scrijelit pe suflet, ce nu vroia sa se dizolve.
m-a pus sa-i jur credinta imbratisandu-ma cu valuri.

am jurat. si m-am dezbracat de tine. m-am dezbracat de mine
si de noi.
goala,iubite
m-am daruit marii.



2 comentarii:

  1. toate se vor sfarsi ... toate (si marea si juruinta)
    dar/doar dragostea va ramanea si-n vesnicie !

    RăspundețiȘtergere
  2. toate se vor sfarsi ... toate (si marea si juruinta)
    dar/doar dragostea va ramanea si-n vesnicie !

    RăspundețiȘtergere