marți, 8 aprilie 2014

Pot

pot sa plec de o mie de ori.
pot, in capul meu, sa te abandonez in fiecare zi.
pot sa imi tin gandul, captiv, o luna intreaga. sa nu zboare la tine.
pot sa iubesc, strict rational, de o mie de ori. o mie de iluzii.
pot sa nu vin cand iti aud chemarea.
pot sa iti ignor zbuciumul.
pot sa neg, zile-n sir,  amprentele-ti abandonate pe tegumentul meu.
pot sa iti neg. chiar sa-ti reneg amintirea.
pot chiar sa-nvat sa nu mai doara. pot sa ma anesteziez.
pot sa fiu fericita. sa zambesc aproape sincer si lumea sa ma creada.
pot sa cred, chiar si eu, ca fiecare zi e un nou inceput. e un nou drum. o carare pe care nu am mai strabatut-o. si pot sa cred ca am pierdut drumul unde te regasteam, la rascruce, mereu.
pot sa te pierd pentru totdeauna.
cu siguranta, pot.

totusi, nu pot sa nu te cred al meu. si nu pot sa las pe altcineva sa fie al meu in locul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu